2024. május 16. - Mózes, Botond, János napja van.

Műköröm portál a Facebook-on:

A körömszalonokról rovat cikke

Szerző: Berki Erika
Publikálás: 2011.05.03 - 18:09

És minden nap nyaralás!

A napsütéses órák számának növekvésével egyenesen arányos a vendégek számának gyarapodása is. Egyre többen éreznek késztetést arra, hogy végre "rendbe tetessék" a kiszáradt kezeiket és lábaikat. A szandálos - papucsos szezon pedig a pedikűr ágazat fellendülését is vonzza.

Hogyan lehet azonban egy-egy betérő vendéget úgymond állandó klienssé tenni? Hogyan érhetjük el azt, hogy a nyaranta egyszer-kétszer betérő vendég kedvet kapjon a szolgáltatásainkhoz, s havi rendszerességgel járjon hozzánk?

Nos, a kulcsszó: Te, önmagad! Azaz, ha te, önmagad megteszel mindent azért, hogy a betérő vendég maximálisan elégedett legyen a szolgáltatásoddal, a szalonoddal vagy stúdióddal. Érezze, ő a fontosabb, nem pedig te, hogy tudja, előbb ő számíthat rád, nem pedig te őrá, s hogy a pénzéért kényeztetést és bizalmat kap, nem utolsósorban pedig tiszteletet. Korától, iskolai végzettségétől, anyagi helyzetétől, társadalmi státuszától függetlenül.

Nincs olyan üzlet, aminek nem kell reklám. A te reklámod legyen a vendéged keze és a szolgáltatásod híre.

Légy mindig előzékeny, megértő, és szakmailag kifogásolhatatlan. 

Mivel a szolgáltatóiparban túlkínálat van, bizony nagyon nehéz a piaci státuszodat megtartani, nemhogy még új piacot (új vendégeket) meghódítani. Pedig ez nagyrészt rajtad múlik csak. A vevő, a vendég diktál, s ő határozza meg, mikor és milyen rendszerességgel kinek adja a pénzét. Légy te az, akihez rendszeresen visszatérnek a vendégei, s kinyitják a pénztárcájukat!

A szépségszalonokban, körömstúdiókban is  egyre nagyobb jelentőséggel bírnak a hűségprogramok, a különféle vendégmarasztaló kedvezmények s a szolgáltatás színvonalának folyamatos emelése. A folyamatos"belső marketing", a vevők, vendégek magtartása olyan kitűzött cél kell, hogy legyen, ami minden egyes nap ott lebegjen a szemed előtt, mielőtt még kinyitnád a szalonod ajtaját. Figyelj a vendégedre, az igényeire és éreztesd vele, hogy számodra most ő a legfontosabb. Ez a minden különösebb pénzügyi befektetés nélküli "belső marketing" növelni fogja a pénzügyi teljesítményedet, s akkor a szalonodban is minden nap a nyaralás, nyári szezon lesz.

B.E.

Kapcsolódó hozzászólások a cikkhez

Elite körömszalonok

mukorom.hu - Elite műköröm szaküzlet

Nyereményjáték

E heti nyereményjátékunk: Gótikus mandula köröm építése

Játssz velünk január 31-ig tartó nyereményjátékunkban, és nyerj egy Crystal Nails spirál jegyzetfüzetet.

Sorsolás időpontja: 2016-01-31

Játszom